De Ark

Iedere zondagmorgen houdt de wijkgemeente De Ark een kerkdienst. De diensten beginnen om 10:00 uur en na afloop is gelegenheid voor de gemeenteleden om elkaar in de hal van het kerkcentrum te ontmoeten.

Alle kerkdiensten worden gehouden in kerkcentrum De Ark in Maarssenbroek, Duivenkamp 844, 3607 WG Maarssen.

Kerkcentrum De Ark

Voor verdere informatie over de diensten van De Ark klik hier.

Ichthus

Iedere zondag houdt wijkgemeente Ichthus twee kerkdiensten. De ochtenddiensten beginnen om 10:00 uur. De vaste aanvangstijd van de avonddiensten is 18:30 uur. Jeugddiensten en middagdiensten met CGK de Hoeksteen beginnen om 17:00 uur

Wijkgemeente Ichthus maakt voor de diensten voornamelijk gebruik van de Dorpskerk, Kerkweg 19, 3603 CL Maarssen.

Dorpskerk

Gemiddeld 1x per maand wordt de ochtenddienst gehouden Kerkcentrum Open Hof, Kerkweg 60, 3603 CM Maarssen (voor google maps locatie zie hieronder bij Ontmoetingskerk). Tijdens de adventsperiode, de 40-dagentijd en de zomerperiode wordt voor de ochtenddiensten om de week gebruik gemaakt van de Dorpskerk respectievelijk Open Hof.

Voor de middag- en avonddiensten wordt alleen van de Dorpskerk gebruikt gemaakt. Sommige gezamenlijke diensten met CGK de Hoeksteen worden in kerkgebouw De Hoeksteen, Diependaalsedijk 7, 3601 GH Maarssen gehouden.

Voor verdere informatie over de diensten van Ichthus klik hier.

Ontmoetingskerk

Iedere zondag houdt wijkgemeente Ontmoetingskerk een ochtenddienst. Alle diensten hebben het gehele jaar door een vaste aanvangstijd: 10:00 uur.

Wijkgemeente Ontmoetingskerk maakt voor de diensten voornamelijk gebruik van Kerkcentrum Open Hof, Kerkweg 60, 3603 CM Maarssen.

Kerkcentrum Open Hof

Verder wordt beperkt gebruik gemaakt van de Dorpskerk voor de diensten van wijkgemeente Ontmoetingskerk. Voor nadere informatie zie de agenda op onze website.

Voor verdere informatie over de diensten van de Ontmoetingskerk klik hier.